«Тиждень актуальної п’єси» запрошує до участі у фестивалі акторів, режисерів, волонтерів23 сентября 2011

З 22 по 30-е жовтня в київських театрах пройде другий драматургічний фестиваль «Тиждень актуальної п’єси». Мета фестивалю стимулювання та розвиток сучасної української драматургії, пошук нових авторів та текстів для нашого театру. Також в цілі проекту входить зорганізувати ознайомлення потенційних постановників, режисерів, художніх керівників, директорів театрів та глядачів з драматичними текстами, які існують на сьогодні у вітчизняному просторі.

Цього разу київським глядачам та професіоналам театру будуть запропоновані тексти не лише українських сучасних авторів, а й найкращі здобутки нової драматургії Польщі, Росії, Білорусі, Грузії. В Україні є багато талановитих авторів, з якими з багатьох причин театри не мають змоги діалогу, фестиваль п’єс, які йдуть в відкритому показі в режимі акторсько-режисерських читань покликаний донести нову хвилю драматургії не лише до театрів, але й до публіки.

Центр «ТЕКСТ», в партнерстві з Київським академічним Молодим театром, Центром сучасного мистецтва «ДАХ,» Київським академічним театром на лівому березі Дніпра, Театром Відкритий погляд, та театральним центром «Пасіка» презентуватимуть в кінці жовтня найкращі здобутки українських авторів, поставлені в контекст Східноєвропейського рівня драматургії. Польща та Росія, Білорусь мають потужний ешелон драматургів «Нової хвилі», чиї п’єси є актуальними для нас і визнаними в усьому світі, до них також в останні роки долучилися і грузинські, сербські, турецькі автори.

Організатори конкурсу та компетентне журі, що складається з театральних критиків, режисерів, драматургів та акторів продовжує приймати тексти п’єс українських авторів до першого жовтня на адресу ukrainplay@gmail.com, п’ятого жовтня буде сформований рекомендований до розгляду режисерів список п’єс. Надалі режисери, що беруть участь в фестивалі, будуть обирати в режимі «хто перший» собі тексти, читки яких вони зі своїми акторами і підготують до початку «Тижня актуальної п’єси». Репетиційний період з 7-го по 22-е жовтня. За результатами проведених читок будуть обрані декілька п’ єс-переможців, які отримають можливість сценічного втілення на київській сцені та фінансування. Події фестивалю проходитимуть на сценах театрів-партнерів: Київського академічного Молодого театру, Центра сучасних мистецтв «ДАХ», Київського академічного театру на лівому березі Дніпра, Театру «Відкритий погляд».

Драматургам нагадуємо, що тексти приймаються на цьогорічний фестиваль до першого жовтня 2011-го року.

Наразі фестиваль «Тиждень актуальної п’єси» збирає координати (телефони та імейл-адреси) зацікавлених в тому, щоб взяти участь в фестивалі режисерів та акторів. Просимо присилати свої координати та коротку інформацію про себе на адресу фестивалю ukrainplay@gmail.com з поміткою в темі листа «Актор», чи «Режисер». Перед тим як розіслати п’єси на адреси режисерам, з ними буде проведено організаційну розмову, тому просимо до 5-го жовтня надіслати свої контакти.

Також всім зацікавленим в участі у фестивалі в якості волонтерів просимо писати листи з вашими координатами з поміткою в темі листа «Волонтер». Волонтери будуть зустрічати та спілкуватися з гостями фестивалю (закордоні та українські драматурги, режисери, критики), а також допомагати в організації та проведенні заходів.

В рамках фестивалю ми чекаємо на приїзд закордонних драматургів, режисерів та театральних критиків, які проведуть в театрах та в театральних інститутах та інституціях ряд лекцій по сучасній драматургії і театру. З Росії приїдуть засновник руху «нової драми» режисер, драматург, художній керівник Центру драматургії та режисури Казанцева, Рощина та Театру DOC — Міхаіл Угаров, театральний критик, помічник художнього керівника по спец-проектам МХТ ім. А.П. Чехова та ректора Школи-студії МХТ — Павєл Руднєв, театральний критик, член журі національного російського фестивалю «Золота маска» Єлєна Ковальская, драматург Максим Курочкін, з Польщі очікується приїзд провідного спеціаліста з сучасної польської драматургії Романа Павловського.

Контактні особи:

Засновники Центру «Текст», куратори «Тижня актуальної п’єси»:

Драматург Наташа Ворожбит: vorozhba@rambler.ru

Театральний критик Марися Нікітюк: marusia86@gmail.com, 0503564024.

Режисер Андрій Май: andreymay@mail.ru, 0506985108.


Другие статьи из этого раздела
  • Алексей Лисовец. Гуманистический императив

    Когда я ставлю спектакль, я ставлю его для зрителя, которым являюсь я сам. И если на прогоне, когда я смотрю уже в сотый раз, у меня ослабевает внимание, я останавливаюсь и начинаю думать, чего не хватает, где я потерял зрителя — но на самом деле я потерял себя. Понятия «и так пройдет» для меня не было и не будет никогда. Лучше не позориться
  • Часть первая: Фестиваль NET.

    Интервью с Романом Должанским, арт-директором фестиваля NET: С самого начала хотелось привозить лучшее, но любая программа — это компромисс между возможностями и желаниями. Хочется одно, а можется другое в финансовом плане. Что касается того, привозим ли мы только хэдлайнеров, то я никогда не отважусь сказать даже в будничной беседе, что программа нынешнего NETа — это самое лучшее, что есть в мире. Это означало бы, что я или ни черта не понимаю в мировом контексте, или у меня плохой вкус. Фестиваль — это некая композиция из спектаклей, которые нам кажутся хоть с какой-то точки зрения интересными
  • Завтрашний театр — театр молодых

    Проводимый в третий раз киевский международный фестиваль театральных школ «Вдохновение» выделяет то, что в нём угадываются основные направления, которые формируют портрет театра завтрашнего дня. Эта прогностическая функция также определяет его особое место в общем фестивальном контексте.
  • Оглядываясь в зал

    Когда Амели в одноименном фильме оборачивалась в зал, чтобы посмотреть на публику, она искала непосредственных реакций. Мы решили последовать ее примеру и отправили нашего театрального корреспондента Алису наблюдать за театральным миром, собирая самые непосредственные впечатления. Ведь театр — это не только сама постановка (и работа режиссеров, актеров и пр.), это еще и долгий путь зрителя к ней

Нафаня

Досье

Нафаня: киевский театральный медведь, талисман, живая игрушка
Родители: редакция Teatre
Бесценная мать и друг: Марыся Никитюк
Полный возраст: шесть лет
Хобби: плохой, безвкусный, пошлый театр (в основном – киевский)
Характер: Любвеобилен, простоват, радушен
Любит: Бориса Юхананова, обниматься с актерами, втыкать, хлопать в ладоши на самых неудачных постановках, фотографироваться, жрать шоколадные торты, дрыхнуть в карманах, ездить в маршрутках, маму
Не любит: когда его спрашивают, почему он без штанов, Мальвину, интеллектуалов, Медведева, Жолдака, когда его называют медвед

Пока еще

Не написал ни одного критического материала

Уже

Колесил по туманным и мокрым дорогам Шотландии в поисках города Энбе (не знал, что это Эдинбург)

Терялся в подземке Москвы

Танцевал в Лондоне с пьяными уличными музыкантами

Научился аплодировать стоя на своих бескаркасных плюшевых ногах

Завел мужскую дружбу с известным киевским литературным критиком Юрием Володарским (бесцеремонно хвастается своими связями перед Марысей)

Однажды

Сел в маршрутку №7 и поехал кататься по Киеву

В лесу разделся и утонул в ржавых листьях, воображая, что он герой кинофильма «Красота по-американски»

Стал киевским буддистом

Из одного редакционного диалога

Редактор (строго): чей этот паршивый материал?
Марыся (хитро кивая на Нафаню): его
Редактор Портала (подозрительно): а почему эта сволочь плюшевая опять без штанов?
Марыся (задумчиво): всегда готов к редакторской порке

W00t?